Göteborg 20.-23. oktober 2015.

Skandinavias største emballasjemesse er igjen klar for innrykk, og Emballasjeforeningen er som vanlig med på arrangementssiden i «den norske hallen».

Emballasjeforeningen koordinerer et område på 840 kvadratmeter i hall C på Svenska Mässan. Her er listen over de 16 utstillerne i denne seksjonen på årets Scanpack:

• AS Norosol
  • Bergen Plastics AS
  • BEWI as
  • Emballasjeforeningen
  • Glomma Papp AS
  • Noreko aS
  • Nor-Reg Systems AS
  • Norner AS
  • Nopla A/S
  • Schütz Nordic AS
  • Skipnes Etikett AS
  • Stenqvist AS
  • Thrace Polybulk AS
  • Tommen Gram AS
  • Trondhjems Eskefabrikk
  • Wold Trade Tore Wold

Vårt medlem National Lim skal som norsk distributør for Henkel delta på deres stand på Scanpack.

Servicetorg
Emballasjeforeningens stand vil fungere som servicetorg og møteplass for våre medlemmer, både utstillere og besøkende, med servering av snacks, kaffe og annen drikke. På åpningsdagen arrangerer vi utstillerfest på standen, etter at Scanstar-prisene er utdelt.

Informasjon om seminarprogram, hallkart og praktiske opplysninger finner du på www.scanpack.se