Emballasjedagene

Emballasjedagene er en konferanse for medlemmer i Emballasjeforeningen. Dagene arrangeres årlig og fungerer som et samlingspunkt for nettverket i emballasjens verdikjede. Hvor en kan dele sine erfaring og kompetanse med andre bransjer.

Grunnkurs Emballasje og emballering

Grunnkurs Emballasje og emballering er en utdannelse som går over tre samlinger på tre dager i tre norske byer, samt tre digitale kursdager. Undervisningen foregår enten som forelesninger eller ved bedriftsbesøk hos aktuelle produsenter. Dette gir en unik kompetanse innenfor et bredt og dagsaktuelt tema.

Seminarer og fagkurs

Sammen med Grønt Punkt Norge arrangerer Emballasjeforeningen regionale seminarer i emballasjeoptimering og avfallsforebygging. Vi arrangerer halvdags fagseminarer i forbindelse med årsmøte i Emballasjeforsk og generalforsamling i Emballasjeforeningen. Flere av våre medlemmer sender sine ansatte på internkurs for å lære mer om spesifikke fagområder. Kurset gir dem kompetanse til å gjøre bedre valg.

Kurs og arrangementer

07. mar 2024Fagseminar og ordinær generalforsamling i EmballasjeforeningenHotel Continental
04. apr 2024Absolute Flexo ForumMarienlyst Strandhotel
09. apr 2024Innsiktskurs om emballasjeOslo Event Hub
23. apr 2024 - 25. apr 2024Seafood Expo Global

Ønsker du oppdatering om emballasje og emballering?

Annonser fra våre medlemmer