Scandic Park Hotel i Sandefjord 4.-6. november.

Emballasjedagene 2015 arrangeres på Scandic Park Hotel i Sandefjord 5.-6. november. Dersom du ønsker det, kan du legge til en ekstra dag, med bedriftsbesøk og sosial sammenkomst 4. november.

MELD DEG PÅ NÅ!

Tema for årets konferanse blir Speed to Market. Merkevarene blir stadig utfordret av raskt endrende og økende forbrukerkrav. Produktutviklingen må gå stadig fortere, og produktene skal være mer innovative. Hva betyr dette for aktørene i verdikjeden og for kvaliteten på produktutviklingen?

Vi har invitert aktører fra emballasjens verdikjede i inn- og utland for å fortelle hvordan de opplever situasjonen fra sitt ståsted, enten de er råvareprodusent, emballasjeleverandør, utstyrleverandør, teknologiutvikler, merkevareprodusent, i handelsleddet eller gjenvinningsbransjen.

Nytt av året:

• Vi arrangerer bedriftsbesøk på ettermiddagen onsdag 4. november med en påfølgende sosial sammenkomst.
  • Vi skal dele ut Emballasjefagprisen under torsdagens festmiddag på Emballasjedagene. Kanskje blir det du som vinner i år?

Program_Emballasjedagene_2015_v14

Meld deg på Emballasjedagene 2015 her.

Emballasjedagene er en årlig konferanse for medlemmer i Emballasjeforeningen.