Velkommen til Emballasjedagene!

Emballasjedagene er en konferanse for medlemmer i Emballasjeforeningen. Dagene arrangeres årlig og fungerer som et samlingspunkt for nettverket i emballasjens verdikjede.

Litt om emballasjedagene

• Årets viktigste møteplass for våre medlemmer går over en og en halv dag. Vi arrangerer faglige foredrag på torsdag og fredag, med festmiddag, underholdning og utdeling av priser på torsdag kveld.

• Konferansen er et naturlig møtepunkt der du kan oppdatere din faglige kompetanse, samtidig som du mingler med kolleger, kunder og konkurrenter og utvider nettverket med nye bekjente.

• I 2024 arrangeres Emballasjedagene 21.-22. november på Scandic Park i Sandefjord. Program og påmelding finner du på nettsiden Emballasjedagene.no

Følg oss gjerne på sosiale medier

Emballasjeskolen og Emballasjedagene
Påmelding