Medlemmer i Emballasjeforeningen er invitert til oppstartsmøte i Fiberforum.

Dato: Onsdag 29. november 2017
Tid: 10:00- 13:00
Sted: Emballasjeforeningens lokaler, Karenslyst Alle 9A, Skøyen

Sirkulær økonomi, fornybare ressurser, materialgjenvinning, digitalisering og automatisering stiller endrede og nye krav til emballasje og emballering. Behovet for ny kunnskap er i den sammenheng sentralt.

Et annet sentralt moment i denne forbindelse er kommunikasjon for å fremme emballasjens betydning i et samfunnsperspektiv inn mot myndigheter, næringsliv og forbruker.

Agenda:

• Bakgrunn og innledning for opprettelse av fiberforum
  • Presentasjonsrunde
  • Formål og aktiviteter
    • Kunnskapsutveksling og kompetanseheving for å fremme fiberemballasjens betydning
    • Kommunikasjon
    • Annet

Det er utarbeidet egne retningslinjer i foreningen både for møtevirksomhet generelt og faggrupper spesielt.

Retningslinjer for Emballasjeforeningens faggrupper_vedtatt 01 sept 2017 Retningslinjer for møtevirksomhet i Emballasjeforeningen_vedtatt 31 mai 2017

Påmelding gjøres til post@emballasjeforeningen.no