Det blåser en miljøvind over Europa og Norge. Hvordan vil våre «grønne» politikere regulere emballasjebruken?

På frokostseminar hos Emballasjeforeningen 12. november stiller stortingspolitiker Ola Elvestuen fra Venstre  og Hilde Opoku fra Miljøpartiet de Grønne for å fortelle om sine varslede forslag, mens direktør Kari Bunes i Emballasjeforeningen forklarer hva emballasjen faktisk bidrar med i et miljøperspektiv.

Agenda:

08:30 – 09:00  Venstre vil avgiftsbelegge unødvendig emballasje
Ola Elvestuen (V), leder i energi- og miljøkomiteen på Stortinget
09:00 – 09:30 MDG vil fjerne all unødvendig plastemballasje
Hilde Opuko, nasjonal talskvinne i Miljøpartiet De Grønne
09:30 – 10:00 Emballasjens rolle i et miljøperspektiv
Kari Bunes, direktør i Emballasjeforeningen

Ja, jeg ønsker å delta på frokostseminaret torsdag 12. november

Ola Elvestuen kommer, gjør du?.

Praktiske opplysninger:

Seminaret starter med frokost kl. 08.15, foredragene starter kl. 08.30 og avsluttes kl. 10.00

Deltakeravgift:
Medlemmer i Emballasjeforeningen: kr. 550,-.
Ikke medlemmer kr. 1200,-.
Inkludert i prisen er servering av frokost og presentasjonsmateriell. Forfall som meldes senere enn to dager før seminaret må betales i sin helhet.

Kontakt oss!
Ring sekretariatet i Emballasjeforeningen, 90093833 dersom du har spørsmål vedrørende seminaret.

Arrangementet finner sted i Emballasjeforeningens lokaler i Karenslyst allé 9a, 6. etg. Skøyen, Oslo

Se kart for nærmere beskrivelse