Firmabeskrivelse

Blant de største spesialistene på etiketter og emballasjeløsninger

Reflex er et av de største selskapene i bransjen for selvklebende etiketter, film og emballasje.  Produktene og tjenestene vi tilbyr inkluderer selvklebende etiketter, krympebare etiketter, linerless, emballasje, in-mould etiketter, artwork og design.

Reflex jobber konstant med å være i forkant for å sikre produktkvalitet og teknologisk innovasjon og mest kostnadseffektiv emballasje.

Vi har vårt eget selskap som holder utelukkende på med design og emballasje utvikling. Gjennom vårt selskap Graphic Brands (Home – Graphic Brands) har vi vunnet flere priser

Bærekraft

Vårt mål er å bygge videre på vår historie med produktkvalitet og teknologisk innovasjon for å kunne tilby den høyeste kvaliteten og den mest kostnadseffektive emballasjen, produsert på våre toppmoderne fabrikker. Vi vil fortsette å være det mest bærekraftige emballasjeselskapet både økonomisk og miljømessig.

Reflex ble grunnlagt i 2002 og fra begynnelsen har vi verdsatt bærekraft og har som mål om å være ‘verdens mest bærekraftige emballasjeselskap’, som fortsatt er kjernen i all vår globale drift.

Mer om hva vi konkret gjør kan du finne informasjon om på denne linken

Bærekraft | Reflex Labels (reflexetikett.no)

Adresseinformasjon

Besøksadresse