Kort overskrift
Lorem ipsum dolar sit amen

Yngve Krokann hedres med medalje for tro tjeneste

Yngve Krokann tildeles Det Kongelige Selskap for Norges Vels medalje for lang og tro tjeneste til Emballasjeforeningen. Dette er en anerkjennelse til arbeidstakere med minst 25 år hos samme arbeidsgiver. Krokann har siden ansettelsen i 1991 viet sitt profesjonelle liv til Emballasjeforeningen, blant annet gjennom formidling og utdanning i Emballasjeskolen. I dag er han kompetanseleder i foreningen.

Krokann har jobbet i Emballasjeforeningen i over 30 år, og hver dag har han stått på med sin vilje og gjennomføringsevne for å dele sin kompetanse med Gud og hvermann om emballasjens fordeler og utfordringer.

På medaljens nettside heter det at «når den tildeles en ansatt, betyr det langt mer enn en gave. Den representerer en tradisjon med solide verdier, og er et varig bevis på mottakers innsats og betydning.»

Emballasjeforeningens direktør, Kari Bunes, overrakte medaljen under en begivenhet torsdag 1. desember.

– Foruten hans fagkompetanse innen emballasje, er han dyktig i det å utvikle mellommenneskelige relasjoner og få grupper av mennesker til å trives sammen. Det er derfor med stor glede vi gir ham denne utmerkelsen, sier hun.

tus pretium vitae.

PROGRAM-PRISER OG PÅMELDING