Send inn din kandidat til å vinne årets Emballasjefagpris!

Hvem syns du fortjener å vinne?

Emballasjeforeningen søker nå forslag til verdige kandidater som fortjener å vinne Emballasjefagprisen 2023.

Emballasje spiller en avgjørende rolle i dagens samfunn, fra å beskytte produkter mot skade til å redusere miljøavtrykket gjennom bærekraftig design og materialvalg.

Prisen gis til enkeltpersoner som, utover stilling og tittel i bedriften, har utmerket seg med et spesielt engasjement og har bidratt med kunnskapsdeling om emballasje og emballering i Emballasjeforeningen.

Foreningen ønsker innspill fra alle ledd i emballasjens verdikjede.

Nominasjoner og begrunnelse kan sendes til post@emballasjeforeningen.no. Fristen for innsending av forslag er fredag 27. oktober.

Juryen i år består av Morten Aas, leder Emballasjeutvikling i Tine Marked, Marit Kvalvåg Pettersen, seniorforsker i Nofima, og Bård Bringsrud Svendsen, COO i (På)fyll. De vil vurdere alle nominasjonene og velge en verdig vinner som vil bli kunngjort under middagen på Emballasjedagene, torsdag 9. november.

Dette er en flott mulighet til å anerkjenne de som har utmerket seg i emballasjemiljøet. Emballasjeforeningen oppfordrer alle interesserte til å sende inn sine forslag og være med på å heie frem de som deler av sin kunnskap om emballasje og emballering.

21. nov 2024 - 22. nov 2024Emballasjedagene 2024Scandic Park Hotell