Bli oppdatert på Scanpack

I år arrangeres endelig Scanpack igjen. Svenska Mässan i Gøteborg er stedet å være når hele den skandinaviske emballasjebransjen samles for å vise frem innovasjoner, dele kunnskap og treffe bekjente.

Her får man muligheten til å se nye løsninger fra det skandinaviske emballasjemarkedet, knytte kontakter på tvers av landegrenser og gjenoppta fysisk kontakt med kunder.

Servicetorg og minglekveld

Emballasjeforeningen gjentar suksessen fra tidligere år, med å være koordinator for de norske bedriftene som deltar. Vi leier ut utstillingsområder og er behjelpelige med alle problemer som måtte dukke opp i løpet av uka.

I tillegg arrangerer vi norsk aften tirsdag 5. november, hvor det blir minglekveld med alle utstillerne, servering og underholdning fra klokken 17 til klokken 19.

Tor Gustavsen, Sales Manager i Tronrud Engineering, har vært på Scanpack mang en gang. Han forteller at det er en flott arena å få presentert nye produkter på og å holde seg oppdatert på hva som skjer hos andre bedrifter i bransjen:

– Bedrifter som leverer maskiner eller utstyr som benytter en eller annen form for emballasje deltar på denne typen messe. De treffer folk, kan bygge relasjoner og ikke minst treffe et stort spekter av eksisterende og potensielle nye kunder, sier han.

Tor Gustavsen

Han får støtte fra Head of Sales & Marketing i Ranheim Paper & Board, Kyrre Auran:

– Scanpack er først og fremst en viktig møteplass for oss aktører i emballasjebransjen, hvor vi møter kunder, samarbeidspartnere og leverandører. Scanpack er en lang og hektisk uke hvor det beste er hyggelige møter med nye mennesker, og ikke minst den emballasjefaglige praten på tvers av industrien, sier han.

Kyrre Auran

Greit å vite:

Dato 4.-7. oktober
Sted: Svenska Mässan Göteborg

Det nærmer seg startdatoen for Skandinavias største emballasjemesse, og vi har samlet litt nyttig informasjon for deg som tenker å besøke messen.

For besøkende:

*   Ved å registrere deg med koden SCANFREE får du kostnadsfri inngang på messen. Følg denne lenken for å melde deg på.
*   Vi inviterer til minglekveld på Emballasjeforeningens stand tirsdag 17-19 den 4. oktober
Minglingen foregår ved Emballasjeforeningens stand i C-hallen på tirsdagen. Her kan du treffe andre messedeltakere, høre levende musikk og få litt å mat og drikke.

*   Her er utstillere på Emballasjeforeningens område i C-hallen:

Tronrud Engineering, BEWI Produkter AS, Glomma Papp, Mauser-Noreko, Nopla, Norner, Ranheim Paper & Board, Schütz Nordic, Skipnes Etikett, Trosterud Mekaniske Verksted, WJ Business Partner.

21. nov 2024 - 22. nov 2024Emballasjedagene 2024Scandic Park Hotell