I alt har 17 bedrifter bestilt stand på det norske fellesområdet i C-hallen på SCANPACK 2018 som arrangeres i Göteborg 23.-26. oktober 2018.

Som vanlig vil Emballasjeforeningens stand på SCANPACK 2018 fungere som et servicetorg for utstillerne på fellesstandene og besøkende medlemsbedrifter, samt andre som vil slå av en prat.

Kjell Dehli i Scanexpo, som koordinerer de norske utstillerne på SCANPACK 2018, vil også som vanlig være til stede på standen både sent og tidlig.

Her er listen over utstillere på fellesområdet:
APS Robotics
Bergen Plastics
Bewi
Glomma Papp
JD Stenqvist
National Lim Norge
Noreko
Nopla
Norner
Profil Emballasje
Ranheim Paper & Board
Schutz Nordic
Skipnes Etikett
Thrace Polybulk
Tronrud Engineering
Trondheim Eskefabrikk
Wold Trade

Dermed er det bare å sette av dagene 23.-26. oktober i kalenderen og begynne å glede seg til hyggelig dager på messa og kvelder i Göteborg.

Se også www.scanpack.se

SCANPACK 2018

2015.10.20. Scanpack 2015, Svenska Mässan i Göteborg. Foto: Niklas Maupoix
Foto: Niklas Maupoix

SCANPACK 2018 arrangeres på Svenska Mässan i Göteborg og er et nettverk av verdens ledende aktører.

Her møtes alle leverandører av pakkemaskiner, logistikk- og og transportemballasje, robotteknologi og automatiseringsløsninger, industriemballasje, etiketter, merking, emballasjematerialer, emballasjedesign, emballasjekonstruksjon, kontraktpakking, ecopack og mye mer.

Her samles også nye emballeringsinnovasjoner, ny design og ny teknologi som forbedrer hele emballeringsprosessen og gjør den mer kostnadseffektiv.

www.scanpack.se