Bli med til Lillestrøm og Nova Spektrum for Norges største emballeringsmesse

14. – 16. februar går HOLDBAR 2023 av stabelen.

Bli med på det som blir årets største emballeringsmesse i Lillestrøm i februar. Her får du muligheten til å utvide nettverk, lære om nye ideer og delta på spennende seminarer sammen med de fremste i bransjen.

Emballasjeforeningen er med på å arrangere det som lover å bli storstilte dager i Nova Spektrum for hele Emballerings-Norge.

På messen vil nyheter innen fremtidige og bærekraftige løsninger være i fokus. Det vil være et mangfoldig program med spennende seminarer, og du kan utveksle ideer med de fremste i bransjen.

Forrige gang messen ble arrangert, i 2020, var det over 20.000 besøkende gjennom de tre dagene. Uten restriksjoner vil det nå satses mer enn noen gang, med flere utstillere, nyheter og foredrag.

Dette er rett og slett en unik mulighet for å utvide nettverk, oppdage løsninger og følge trender for alle som jobber med emballering, næringsmidler eller begge deler.

Utvides til hele håndteringsprosessen for emballasje

– For oss i HOLDBAR er det viktig at alle går sammen for å sette et større søkelys på bærekraftig emballasje, og hvordan både produsenter og leverandører i Norge kan være i front for innovasjon innenfor bransjen. Vi mener at samarbeid, større kundebase og gode relasjoner er essensielt for å få dette til, sier prosjektleder Rune Lundby.

I tillegg har HOLDBAR 2023 utvidet seg til enda flere sektorer enn tidligere. For deg betyr dette nye muligheter for innovasjon og et større nettverk. HOLDBAR har også ekspandert for å se på hele håndteringsprosessen av emballasjen, fra hvordan den blir produsert til hvordan man på effektivt og bærekraftig vis behandler den etter bruk.

Nye løsninger er nødvendig i et samfunn hvor forbrukere stiller stadig større krav til bærekraftige og miljøvennlige produkter. Emballasjebransjen har vært gode til å omstille seg, men alt kan bli enda bedre.

HOLDBAR skal være en arena hvor gründere, forskere, miljøorganisasjoner og emballasjebransjen kan møtes, diskutere og finne inspirasjon og ideer, for samhandling er nøkkelen til å nå FNs bærekraftsmål.

Les mer om HOLDBAR 2023 og hent billetter her.