Bli med i Norges største nettverk for emballasje og emballering!

Emballasjeforeningen er en interesseorganisasjon som samler produsenter, leverandører og brukere av emballasje og etiketter. Utstyrsleverandører, handelsbedrifter, forskningsinstitusjoner, organisasjoner, materialselskaper og gjenvinnere hører også hjemme hos oss.

Som medlem av Emballasjeforeningen vil din bedrift ha tilgang til en rekke fordeler og ressurser som kan hjelpe dere med å ta riktige valg og forbedre deres emballasje.

En av fordelene ved å være medlem i Emballasjeforeningen er at dere vil bli en del av en stor og innflytelsesrik organisasjon som er pådriver for fremtidens gode emballasjevalg. Dette betyr at dere vil ha tilgang til et bredt nettverk av bransjefolk og eksperter som kan gi dere verdifulle råd og veiledning.

Som medlem vil dere også ha tilgang til Emballasjeforeningens kompetansetilbud, som gir dere informasjon og ressurser om alt fra design av emballasje til regelverk og miljøvennlige praksiser. Dere vil også kunne delta på kurs og seminarer som arrangeres av foreningen, hvor dere kan lære mer om de nyeste trendene og innovasjonene innen emballasje og emballering, eller å få oppfriskning i alt fra fleksibel plastemballasje, til grunnkurs og videreutdanning på feltet.

Medlemmer i foreningen får muligheten til å delta i faggrupper og prosjekter, hvor dere kan samarbeide med andre medlemmer for å utvikle nye løsninger eller nøste opp i felles problemstillinger. På denne måten bidrar dere til å forme denne verdikjedens framtid. Dette gir dere muligheten til å være en del av et fellesskap som arbeider for å gjøre emballasje mer bærekraftig og miljøvennlig.

Medlemskap i Emballasjeforeningen er en god måte for bedriften deres å få tilgang til verdifulle ressurser og fordeler som kan hjelpe dere med å forbedre deres emballasje og forretningspraksis. Så hvorfor ikke bli medlem i dag og bli en del av et fellesskap som arbeider for å gjøre emballasjeindustrien mer bærekraftig og miljøvennlig?

04. apr 2024Absolute Flexo ForumMarienlyst Strandhotel
09. apr 2024Innsiktskurs om emballasjeOslo Event Hub