Firmabeskrivelse

Norsk Flexo Forum (NFF) er et faglig forum for bedrifter og enkeltpersoner med tilknytning til eller interesse  for trykkmetoden flexografi.

Forumets målsetting er å arbeide for å høyne nivået generelt innen flexografi i Norge, samt å bidra til denne utviklingen gjennom informasjon og faglig opplæring.

NFF har felles sekretariat med Emballasjeforeningen. Norsk Flexo Forum er også tilknyttet den internasjonale flexotekniske foreningen International Flexographic Technical Associaten (IFTA).

NFF tilbyr sine medlemmer fagstoff, medlemsinformasjon, fagkonferanser, fellesturer til messer og muligheter til å holde seg ajour om utviklingen innenfor flexografi gjennom egen publikasjonsservice.

NFF har 50 bedriftsmedlemmer, med rundt 112 oppnevnte representanter. NFF ble stiftet 5. juni 1985.

Adresseinformasjon

Postboks 442, Skøyen