Emballasjeforeningen og Packnews
utvider samarbeid

Fra 1. mars 2021

Fra 1. mars er Hugo Hansen engasjert av Emballasjeforeningen til å håndtere bannersalg på foreningens nettside og på Packnews.no.

I mange år har Emballasjeforeningen og Packnews.no samarbeidet og levert verdifulle bransjenyheter til norsk emballasjeindustri og deres kunder. Nå tas det et nytt skritt i samarbeidet.

Mulig med kombinert markedsføring

Fra 1. mars er Hugo Hansen engasjert av Emballasjeforeningen til å håndtere bedriftenes bannerannonsering på foreningens nettside og på Packnews.no. Det vil nå bli mulig å kombinere markedsføring på begge sidene til svært fordelaktige priser.

– Vi har gjennom flere år sett at annonsørene er mange av de samme på de to nettsidene. Nå åpner vi opp for å kunne krysspublisere, slik at annønsørene kan nå ut til langt flere lesere, sier direktør Kari Bunes i Emballasjeforeningen.

Erfaring fra media og messer

Hugo Hansen har lang erfaring med salg og ledelse av annonsesalg i media og messebransjen. Han var blant annet engasjert i salget av Holdbar-messen i Lillestrøm for et år siden.

Kari Bunes og Bo Wallteg på Emballasjedagene 2019.

Å ha erfaring med både media- og messesalg er en styrke, mener Bo Wallteg.

– Vi har formidlet nyheter til det norske markedet i mange år, og vi har daglig mange lesere på Packnews.no. Ved hjelp av Hugo Hansen vil vi også peke på at Packnews.no er en utmerket markedsføringsplass for industrien, sier Bo Wallteg, sjefredaktør for bladet nord emballage som eier Packnews.no, fortsetter Bo Wallteg.

– Inntektene fra Hugo Hansens arbeid vil for en stor del komme Emballasjeforeningen til gode. Sammen vil vi kunne fortsette å spre det viktige budskapet om emballasjens fortreffelighet. Vi håper at den norske emballasjeindustrien er beredt til å bidra i dette arbeidet.

Lurer du på noe?
Kontakt oss gjerne