Firmabeskrivelse

Velkommen til RAJA!

RAJA er Europas ledende forhandler av emballasje, hygiene- og kontorartikler og lagerutstyr.  RAJA har markedets bredeste utvalg innen emballasje for e-handel, pappesker, postemballasje, poser, bobleplast, fyllmateriale, tape, strammebånd, gavepapir, strekkfilm, paller, pakkemaskiner, lagerutstyr og kontorrekvisita.

Blant RAJAs styrker er en innovativ satsing på e-handelsprodukter, i tillegg til et stort sortiment av miljøvennlige emballasjeløsninger.  RAJA leverer også spesialtilpasset emballasje, slik at du får emballasje som er en integrert del av din branding. I tillegg til et bredt utvalg legger RAJA stor vekt på å yte best kundeservice, og vi har et team med bred kompetanse som står klare til å gi kundene gode råd og veiledning.

RAJA er eid av franske RAJA Group, som er Europas største emballasjeleverandør med hovedkontor i Paris og en omsetning på 1,02 milliarder Euro. Selskapet har 3.000 ansatte og 1.000.000 kunder i Europa.

Les mer og bestill på www.rajapack.no. Du kan også kontakte kundesenteret på telefon 22 51 40 00.
For gode råd om smart og bærekraftig emballasje, se RAJAs emballasjeblogg.

Adresseinformasjon

Delitoppen 3