Workshop i Emballasjeforsk 15. februar 2017 i Emballasjeforeningens lokaler i Karenslyst Alle 9A på Skøyen i Oslo. Det er få plasser igjen.

Tid: 10:00-1230 inkludert enkel lunsj. Trond Einar Pedersen og Svend Samuelsen i Forskningsrådet kommer for å informere om forskningsprogrammene BIONÆR og Brukerstyrt Innovasjons Arena, BIA. I tillegg vil det bli en orientering fra styret i Emballasjeforsk om pågående prosjekter og eventuelle muligheter for nye prosjektsøknader.

Deltakelse på workshopen er gratis, men av hensyn til lunsjbestilling ber vi om påmelding med informasjon om eventuelle matallergier.

For å melde deg på, send epost til post@emballasjeforsk.no

Om BIONÆR og BIA
Programmet BIONÆR har som hovedmål å utløse forskning og innovasjon for verdiskaping i norske biobaserte næringer. BIONÆR skal arbeide brukerorientert og i kontinuerlig læringsmodus for å løse utfordringer gjennom finansiering av forskning og innovasjon for å fremme bioøkonomien.

Brukerstyrt Innvoasjons Arena (BIA) skal bidra til størst mulig verdiskaping i norsk næringsliv gjennom forskningsbasert innovasjon i bedrifter og samarbeidende FoU-miljøer.

Les mer om Emballasjeforsk her: www.emballasjeforsk.no