– Påmeldingsfristen for utstillere på interpack 2017 går ut 29. februar. Etter den datoen vil det være tilnærmet umulig å få plass.

Det sier Andreas Totzauer som er norsk representant for Messe Düsseldorf som arrangerer interpack.

Verdens ledende emballasjemesse
Interpack er verdens ledende messe for emballasje i alle industrisektorer: Næringsmidler, drikkevarer, bakeri, farmasi, kosmetikk, non-Food, samt industrielle varer.

Interpack 2017 arrangeres 4.-10. mai i Düsseldorf.

Det presenteres individuelle løsninger og innovative design for produksjon, forpakning og distribusjon samt sporing, beskyttelse av personlige rettigheter, virkemidler mot piratkopier, miljøpåvirkning og skader.

– Jeg syns at interpack kan være et veldig spennende utstillingsvindu for flere norske bedrifter, sier Totzauer, som frykter at mange potensielt interesserte bedrifter i Norge ikke har fått med seg påmeldingsfristen.

Et vindu mot fremtiden

Andreas Totzauer tror at flere norske bedrifter har noe å vise på interpack.

Interpack arrangeres hvert tredje år. Det er her de store nyhetene feirer verdenspremiere, det er her du vil se teknologiske utviklinger først.

Interpack er et must for både globale aktører og mellomstore innovasjonsledere, men også tradisjonelle bedrifter i emballasjesektoren.

Møt verden
Interpack er et perfekt sted å møte nye kunder, partnere og leverandører. Mens en tredjedel av de over 170.000 besøkende er tyske, kommer resten fra hele verden.

Og langt over halvparten av alle besøkende reiser til interpack med en konkret kjøpsinteresse.

interpack er verdens viktigste emballasjemesse.

HUSK PÅMELDING
Påmeldingsfristen for utstillere går ut allerede 29. februar 2016. Ved senere påmelding vil det være svært vanskelig å få plass på interpack 2017.

TIDSPUNKT: Interpack arrangeres 04.-10. mai 2017 i Düsseldorf.

For mer informasjon og påmelding se: www.interpack.com

Norsk representant for Messe Düsseldorf:
Andreas Totzauer
Norsk-Tysk Handelskammer