Fristen for å melde på produkter til ScanStar er i år 07.juni 2016. Entries for ScanStar 2016 must be submitted before 7th June 2016.

ScanStar Brochure in english

ScanStar er en fellesnordisk emballasjekonkurranse som arrangeres av Scandinavian Packaging Association (SPA).

Konkurransen arrangeres på skift mellom de nordiske landene, og i år det Emballasjeforeningen som har ansvaret.

Prisutdelingen foregår på Emballasjedagene i Sandefjord 3. november 2016.

Nytt av året
Påmeldingen skal skje til Emballasjeforeningen, men siden jurymøtet skje i København, skal de påmeldte bidragene sendes dit.

For at konkurransen ikke skal komme for tett opptil WorldStar er påmelding og juryering i år flyttet til tidligere på året med følgende tidsfrister:

Påmelding og betaling for deltakelse:        07. juni
Innsending av produkter til  København: 14. juni
Innsending av material til juryen:              21. juni

Adresser, påmeldingsskjema og ytterligere informasjon finner du på nettsiden og i vedlagte ScanStar Brosjyre 2016

ScanStar Brochure in english