Emballasjeforeningen tilbyr en fellestur til CeMAT-messen, som nå også inkluderer emballasje, etiketter og trykkemetoder, i månedsskiftet mai/juni. Påmeldingsfrist er 15. april.

For første gang er Empack og Label&Print innlemmet i CeMAT-messen som arrangeres i Hannover i månedsskiftet mai/juni.

Oversikt over innovasjoner

Bli med på tur til CeMAT-messen 30.mai-01. juni 2016.

På messen vises moderne løsninger for transport-emballasje, pakking og emballasjematerialer, samt maskiner. De nye områdene gir en oversikt over de nyeste innovasjonene når det gjelder plukking, pakking,veiing, måling, transport, lagring, sikring og intern forflytning av varer.

Empack og Label&Print blir å finne i hall 13, og erstatter dermed det gamle Pack-området på CeMAT. Utstillerne på Empack er hovedsakelig leverandører av pakkeutstyr og – maskiner.

Label& Print tar for seg trykk og grafikk når det gjelder emballasje.

Fellestur til messen

Pakking og emballasjematerialer er blitt en del av CeMAT.

Emballasjeforeningen har i samarbeid med Norsk-Tysk Handelskammer og Expertreiser  satt opp et gruppereisetilbud til messen, med fly, hotell, felles middag, bedriftsbesøk og guidet messebesøk.

Les mer om reiseopplegget og meld deg på her

OBS Fristen for påmelding er 15. april!

For informasjon om fellestur, kontakt per@emballasjeforeningen.no, telefon 413 28 334.

Om du lurer på noe om CeMat kan du kontakte Tereza Kjos på epost kjos@handelskammer.no eller telefon 22 12 82 46.

Abonner på CeMATs nyhetsbrev Logistics
Last ned brosjyren ”Information for visitors” her