Scanpack 2018 har gratis inngang for registrerte besøkende

Se www.scancpack.se
SCANPACK 2018 arrangeres i Göteborg 23.-26. oktober.

Bruk koden WEBFREE når du registrerer deg på Scanpack, og dermed får du gratis entre på Nordens største emballasjemesse i Göteborg 23.-26. oktober 2018.

Scanpack er den mest omfattende messen i Norden for deg som produserer eller bruker emballasje. Arrangementet er en internasjonal møteplass for inspirasjon, kunnskapsutveksling og nettverksbygging.

Bruk invitasjonskode på Scanpack 2018

Nytt av året er at messen er kostnadsfri for besøkende som bruker invitasjonskode ved registreringen. Bruk WEBFREE for gratis entre.

Andrew Gibbs er Key Note Speaker på messen.

På årets messe blir det seminar om blant annet Creative Packaging. Her kan du høre foredragsholdere som Andrew Gibbs, grunnlegger og redaktør på The Dieline. Dette regnes av mange som den ultimate hjemmesiden for raffinert emballasjedesign.

Gibbs tok eksamen i BA Graphic Design da han var 19 år og jobbet en tid som produksjonskunstner i et gavefirma. Har laget han produkter og emballasje for store varemerker. Det var da han så behovet for inspirerende emballasjedesign for hverdagsprodukter.

Derfor grunnla han The Dieline i 2007. Dette ble raskt verdens mest populære nettside for emballasjedesign med millioner av lesere. I 2009 kom The Dieline Wards som belønner verdens beste emballasjedesign for forbrukervarer, og senere kom The Dieline Conference.

I 2015 ble han sjefredaktør for HOW Design Magazine.

Gratis seminarer

En annen nyhet er Scanpack Academy. Her tilbyr gratis seminarer om alt fra Smart Industry, emballasjetrykk, materialer, bærekraft, design, branding og e-handel.

Emballasjeforeningen

Emballasjeforeningen har som vanlig hatt ansvaret for salg av stands i hall C. Foreningens stand vil fungere som servicetorg for medlemmer og utstillere i «den norske hallen». Vår samarbeidspartner nord emballage/Packnews er i år den eneste mediepartneren for messen, og det er Emballasjeforeningen som lager de norske nyhetene på Packnews.no.

Du vil finne nyheter om messen og utstillerne på Packnews og Emballasjeforeningens nettsider frem mot messen. Emballasjeforeningen kommer til å sende ut pressemeldinger om Scanpack i tiden fremover, men du kan også finne nytt om messen på www.scanpack.se