Firmabeskrivelse

DS Smith Packaging er en ledende totalleverandør av emballasjeløsninger i Europa. Vi er representert med produksjon i 27 land over hele verden og har ca. 31000 ansatte.

Produktporteføljen er bred og omfatter emballasjedesign i bølgepapp, displayløsninger, utendørsreklame, pakkelinjer, støt- og transportbeskyttelse, tilbehør og logistikkløsninger.

DS Smith Packaging i Norge har salgskontor og showrom sentralt plassert i Oslo og lager og salgskontor i Sarpsborg. Produksjonen foregår i Sverige samt Danmark og Finland.

Ved samtlige fabrikker har vi egne Pack Right Center som ofte blir besøkt av kunder når nye emballasje skal utvikles.

PRC er betjent av konstruktører, designere, markeds- og salgspersoner, som sammen med besøkende kunder kan teste ideer, utvikle prototyper og prøvepakke ulike løsniner.

DS Smith ble etablert i 1940 og har vært børsnotert siden 1960 ved London Stock Exchange

Adresseinformasjon

DS Smith Norway, salgskontor & showroom