Emballasjeforeningen tilbyr sammen med Expertreiser en fellestur til CeMAT-messen, som nå også inkluderer emballasje, etiketter og trykkemetoder, i månedsskiftet mai/juni.

Fly, hotell i sentrum, bedriftsbesøk, middag og messebesøk er med.

CeMAT, som arrangeres 31. mai- 03. juni i Hannover, er verdens ledende logistikkmesse som i 2016 også omfatter Easyfairs-messene Empack og Label&Print.

Oversikt over innovasjoner

Bli med på tur til CeMAT-messen 30.mai-01. juni 2016.

På messen vises moderne løsninger for transport-emballasje, pakking og emballasjematerialer, samt maskiner. De nye områdene gir en oversikt over de nyeste innovasjonene når det gjelder plukking, pakking, veiing, måling, transport, lagring, sikring og intern forflytning av varer.

Empack og Label&Print blir å finne i hall 13, og erstatter dermed det gamle Pack-området på CeMAT. Utstillerne på Empack er hovedsakelig leverandører av pakkeutstyr og – maskiner.

Label& Print tar for seg trykk og grafikk når det gjelder emballasje.

Se http://www.cemat.de